Ads

Thursday, June 14

Wanita Cantik In B4 Lelaki-BTOL 10 Gambar

Mereka bukan sebarang maknyah. Mereka merupakan maknyah yang berjaya dan cantik.hahaha..sebelum tengok gambar2 di bawah ini jengah dulu entry ini. 
 Sirapassorn Atthayakor-Mak nyah Thailand yang memenangi Miss International Queen pada tahun 2011 

 Andrej Pejic-Model kacukan Serbian-Australian terkenal dengan kebolehan menjadi model lelaki dan wanita. Ranking 18 dalam models.com dan ranking 98 dalam sexiest woman di dunia.




Chamila-Model mak nyah dari Sri Lanka. Dia juga salah seorang peserta Miss Queen pageant. Tapi x menang lah. Si Thailand tu menang.



Claudia Charriez- seorang model mak nyah yang hot. Pernah mencuba nasib untuk America's Next Top Model dan The Janice Dickinson Modelling Agency tapi direject kerana salah saluran lah kot..Tapi die berjaya memenangi America's Next Top Transexual Model yg di hoskan oleh Tyra Banks.


Florencia De La V- Mak Nyah kelahiran Argentina. Seorang pelakon terkenal dan merupakan seorang editor magazine. Da berkahwin of course dengan lelaki dan di kurniakan 2 orang anak hasil daripada ibu tumpang. SO SWEET!!!


 Isis King-Model mak nyah jugak. Di lahirkan di Darrell Walls pada tahun 1985. Menjadi terkenal apabila menyertai  America's Next Top Model sebanyak 2 kali ANTM All Star.



Brazillian Lea T. dilahirkan di Leandro Cerezo pada tahun 1981. Dia merupakan model terkenal di bawah House of Givenchy.


Malika- Model dari India. Satu-satunya maknyah dari India yang terpilih untuk menyertai  Miss International Queen competition in Thailand pada tahun 2011. Tapi Maknyah Thailand yang menang.



Roberta Close-Model kelahiral Brazil dan juga pernah menjadi model untuk majalah Playboy. Tukar jantina pada tahun 1989. Pernah pose bogel untuk majalah maskulin Brazil.


Caroline "Tula" Cossey- Mak nyah yang terkenal dan juga pernah menjadi model untuk majalah playboy. Kemunculan lakonan dalam cerita James Bond Movie "The Living Daylights" dan dia juga menghasilkan autobiografi yang bertajuk "I AM A Woman"

No comments:

Post a Comment