Ads

Tuesday, July 17

Pekerjaan Paling Menarik-BTOL 10 Gambar

Jurugambar berbasikal-Google Maps

 Google telah mengupah dua orang lelaki yang bertuah untuk membawa basikal yang dilengkapi dengan camera, GPS Komputer dan janerator. Tugas lelaki ini mudah sahaja menunggang ke tempat-tempat yang bersejarah yang tidak boleh dilalui oleh kereta di sekitar Perancis. Senang kata keje dia jalan-jalan tempat yang menarik dan ambil gambar untuk Google Maps.

Penguji Kondom

Seorang pengilang dari Australia membuka permohonan sebanyak 200 kekosongan untuk mereka yang berminat untuk menjadi penguji kondom untuk Durex. Pengurus Durek, Sam White mengambil pekerja berumur 18 tahun ke atas sahaja. Malangnya kerja ini tidak mendapat bayaran cuma pemohon yang berjaya akan diberikan kupon sebanyak $60 untuk membeli  kondom sahaja dan mestilah memberikan maklum balas yang jujur dan tepat. Jika Durex berpuasa hati mereka akan memberikan bonus $1000 kepada penguji yang terbaik.

Pengarah Muzium Mainan
Kanak-Kanak ini berumur 6 tahun dan ingin menjadi pengarah untuk Muzium Keratapi di New York. Nama Kanak-kanak ini ialah Sam Pointon. Sam menghantar surat permohonan ke syarikat tersebut. Surat beliau berbunyi "Saya berumur 6 tahun dan saya boleh melakukan kerja ini. Saya ada 6 keratapi elektrik dan saya pandai dalam menggunakannya. Saya boleh mengawal 2 keratapi sekaligus. Pekerja-pekerja di muzium sangat kagum dengan semangat Sam dan melantik beliau sebagai pengarah hiburan menggantikan pengarah yang sudah bersara Andrew Scott.

Penguji Gula-Gula

Kerja yang sangat mudah bagi Harry Willsher yang berumur 12 tahun yang menjadi penguji kilang gula-gula. Kerjanya hanya merasa gula-gula yang berkualiti tinggi. Beliau mendapat kerja setelah memenangi pertandingan di Swizzell's matlow.
Penguji Arak dan Blogger
Bayangkan kerja yang sangat mudah, hanya duduk dirumah yang xpayah di sewa dan dipenuhi lebih 450 jenis arak. Hanya minum dan membuat penilaian terhadap arak tersebut dan post ke blog dan juga twitter. Hardly Wallace merupakan pemohon yang berjaya mendapat jawatan penguji arak di Murphy-Goode Winery. Mengikat kontrak selama 6 bulan dengan gaji sebanyak $10000 sebulan. Kerja yang sangat mudah, minum arak lepas tu komen di facebook dan juga di twitter.

Penguji Pelacur Professional
Jamie Rascone merupakan lelaki yang tiada beza ngan lelaki lain kat dunia ni. Dia merupakan seorang DJ. Ceritanya begini, sewaktu Jamie membuat ulasan di radio tentang revolusi sexual di negaranya sendiri, dia ditawarkan menjadi penemuduga untuk pelacur professional. Jamie akan menjadi penemuduga yang terakhir sekali. Jamie akan "merasa" setiap pelacur sebelum memutuskan siapakah yang layak di jadikan pelacur kelas atasan.
Penguji Bilik Tidur
Kerja yang sangat mudah, pergi ke hotel bertaraf 5 bintang dan semestinya bilik 5 bintang dan tidur di atas katil yang empuk. Selepas itu buat penilaian selama sebulan. Ross Madigan, 22 tahun dipilih untuk menjadi penguji katil di hotel mewah dengan bayaran seribu pound sebulan.

Penguji Gelongsor Air

Tommy Linch bekerja sebagai penguji gelongsor air di taman tema air. Kerjanya sangat mudah. Die hanya menjalankan survey sama ada gelongsor air ini sesuai atau tidak digunakan oleh umum.
Penguji Game World Of Warcraft
Siapa yang tak suka bermain game bukan lebih-lebih lagi war of warcraft. Jika anda boleh dapatkan 200 emas dalam masa 1 jam dan mencapai level 80 dalam masa 2 minggu anda boleh memohon menjadi penguji permainan WOW. Apa yang bestnya anda akan ditempatkan di Company WOW, Kawalan Kualiti dan bermain game tersebut sekurang-kurangnya 4 jam sehari.
Penjaga Pulau Percutian
Ben Southall, 34 dari Petersfield mengalahkan 35000 calaon dari seluruh dunia untuk mengejar impiannya menjaga pulau percutian. Pulau Hamilton. Dia dibayar sebanyak $111000 sebulan selama 6 bulan dan semua keperluannya ditanggung.

No comments:

Post a Comment